Sposób dostarczenia usługi można określić wymienionymi poniżej cechami:
Wieloletnie doświadczenie zespołu w różnych branżach i w szerokim zakresie analiz.
Silnik IT może być zainstalowany wewnątrz sieci Klienta.
Każdy Klient jest Klientem Kluczowym.
Relatywnie szybki czas wdrożenia.
Usługa krojona na miarę, także w kontekście elementów poprzedzających jej wdrożenie.
Dzielimy się wiedzą, podnosimy poziom umiejętności pracowników szkoląc w zakresie zarządzania zatowarowaniem, przecenami i promocjami.
Rozsądna rynkowo cena w stosunku do jakości efektów i czasu ich uzyskania. Niski koszt wejścia i niski koszt wyjścia z usługi. Możliwość pracy na zasadzie "success fee".
Możliwość wykazania efektów poprzez przetestowanie jednej części sieci sprzedaży dotychczasowym systemem, a drugiej części – naszym algorytmem oraz możliwość porównania obiektywnych bieżących KPI (np. niepełna "rozmiaróka towaru w sklepach").
Raport z konkretnymi działaniami do wykonania wysyłany raz dziennie. Możliwa jest też praca z zaangażowaniem po stronie Klienta – raporty mogą być wtedy generowane w dowolnym momencie dnia włącznie z integracją z systemem WMS.
Pierwsze zatowarowanie (alokacja nowości), replenishment (dotowarowanie), przerzuty między sklepami, zarządzanie cenami towarów (zarówno okresowe przeceny jak i okazjonalne akcje promocyjne), domówienia towaru u dostawców (integracja z systemami SCM), wycofanie towarów ze sklepów, a także audyt przedwdrożeniowy i wskazanie niezbędnych zmian w obszarze operacji logistycznych.
.
Optymalizacja struktury asortymentu
Określenie optymalnej wysokości przecen
Audyt zakupów
Prace wykonywane dla naszych klientów.
Zarządzanie towarem w sklepach od pierwszej alokacji przez dotowarowanie (replenishment) z magazynu, przerzuty między sklepami wykonywane pod kątem uzyskania lepszej sprzedaży.
Wsparcie decyzji w obszarze zatowarowania magazynów przed sezonem szkolnym i dotowarowanie magazynów w czasie sezonu dla zapewnienia ciągłości dostaw w obszarze B2B.
Wsparcie systemu podejmowania decyzji o przepływie towaru między magazynem kompletacyjnym, outsourcowanym magazynem zasobowym i zewnętrznymi producentami oraz firmami konfekcyjnymi.
Analiza zatowarowania magazynów, propozycja algorytmów automatycznego zatowarowania i wskaźników KPI oceniających poprawność zatowarowania magazynów.